vineri, 5 septembrie 2014

Ciortea si Negoiu


 
 O tura in Muntii Fagarasului cu plecare din Sebesul de Sus prin Valea Moasei spre Cabana Suru, apoi pe creasta pana deasupra Lacului Avrig. De aici, am parasit traseul marcat ce ocoleste pe la lac zona accidentata a Varfului Ciortea si tinand creasta am ajuns dupa o catarare usoara dar obositoare pe varf. De pe Ciortea am coborat catre Est iar la baza lui am prins din nou poteca de creasta pe care am mers pana sub Varful Scara de unde am coborat din creasta la Cabana Barcaciu pentru a inopta. Ziua urmatoare am revenit in creasta in Saua Scara de unde am urcat pe Mazgavul, apoi pe Serbota si de aici prin Custura Saratii am ajuns pe Negoiu. De aici am coborat pe Valea Negoiului, pe la Cabana Negoiul pana la drumul forestier ce duce in Porumbacul de Sus.
 Stana Suru
 Cabana Suru







 Lacul Avrig





 Pe creasta celor 3 Ciortea






 Cabana Barcaciu








Varful Serbota
 Custura Saratii



 Pe Varful Negoiu




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu