duminică, 21 septembrie 2014

Petzl RocTrip Herculane

Placut surprins de faptul ca anul acesta Petzl Roc Trip a trecut si prin Romania si inca fiind iubitor de escalada, am decis sa merg la Herculane. Aici este prima oprire a caravanei ce anul asta va strabate Romania, Bulgaria, Macedonia, Grecia si Turcia. Petzl Roc Trip este un eveniment international cu vechime de 12 ani ce a avut loc in zone celebre de pe glob in practicarea escaladei, in Asia, America de sud, Europa de Vest, si America de Nord.
Seara de vineri a inceput destul de timid, tonul la dans fiind dat de un tip simpatic din partea locului ce parea ca functioneaza pe lichide distilate.



Cu toate ca Petzl Roc Trip nu este o competitie, ci o intalnire a iubitorilor de escalada lumea nu a stat prea tarziu la chef, asteptand ziua de sambata.
Sambata am mers la Vanturatoarea unde am catarat impreuna cu 150-200 de persoane. O atmosfera foarte placuta.




















 Ne-am catarat, cunoscut si incercat trasee noi.



Sambata seara a plouat in deschidere, dar gasca a fost mult mai dezinvolta si petrecerea a continuat in ciuda ploii torentiale, pana dupa ora 3 cand eu unul m-am retras.










Duminica vremea a fost destul de incerta, a picurat, si asta m-a facut sa merg la "surplomba" unde eram mai feriti de ploaie.

















Pana la urma a trebuit sa plecam catre casa, amicul meu avand cale mai lunga ca mine pana la Bucuresti. Asa ca pe la 2 am plecat la masa, dupa care impreuna cu ploaia ne-am imbarcat pe motociclete si...acasa!
Ce mi-a placut: faptul ca s-a intamplat in Romania iar atmosfera de la catarat alaturi de 200 de persoane a fost deosebita.
Ce nu mi-a placut: zonele de catarat au fost mai multe si nu am reusi sa-i vad pe toti.
Acum asteptam filmul anual si ca sa va faceti o idee despre ce vorbesc uitati-l pe cel din Argentina:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu